❤my lovers❤

i can't st0p l0ving him...~!


0wh n0~!
knp nie jd kat aq...
tg0k..skrg aq yg ssh...
always mish him...
adeh....im falling in l0ve with him since 1st tyme i saw him...
hahaha..sadis t0l spe yg aq cinta n syg tuh kan...
alangkah best kl0 dye leh ckp yg dye p0wn syg kat aq..
sti bhgie je hdup aq..
sti td0w p0wn snyum2...ngee~~

tp 2 mustahil wat mse skrg nie..
myb kene tggu ag sthun lbh utk dgr dye ckp cm 2 kat aq...
tp knp lame cgt...
x leh ke kl0 aq c0l skrg n mntak dye ckp dye cyg aq???
haishhh......
susah2....

ape yg dye taw..
snyum....snyum..n snyum...
xpela wahai cygku...
nk wat cm ne kan..2 je yg kam0 mampu...

bile kam0 snyum...aq ske..
bile kam0 mngs...rase cm nk geget2 jer..
tp.....bile kam0 td0w...
i always kish ur cheeks c0z u r s0 cute when u sleep my dear..
i cant st0p myself t0 kish ur cheeks..hahaa

0wh my l0ve afiz....
i can't st0p l0ving u...

hahahhaha..p0yo je ayat2 di atas kan..
padahal 2 sume ditujukan kpd ank buah ku yg chumel..
ary sabtu ary 2 puas maen ngn dye..
lambung2 dye..
smpi dye gelak mengekek..
s0 cute...
pastu kish2 pp dye...
bile dye pnat da main..dye akn lent0kkan pale dye kat dada aq..
wah~!nmpk sgguh cute 0ke...
mau je picit2 pp dye...

dye da tumbuh 2 btg gg...
dr kcik dalam pantang aq tg0k dye..
da makin mbesa..da mula nk bejln...
yg x leh diterima..
dye nmpk camera da pndy snyum...
da ske p0se cm acu dye(aq la tue)..0wh n0..
hbs laaa...n dye gak hny mau pd p0mpuan sje yer..
da nmpk ciri2 playb0y dctu...~!

afiz~!acu x kan biakan kam0 jd playb0y..
acu geget2 tnge kam0 nnt taw....hahha
tp aq geget2 syg je la...hehe

mau neng0k pic afiz yg semakin mbesa???
ini dyee....ngee~~


amacm...?
makin encem x buah aty aq niee...
c0mel jgk kan dye..
cm acu dye..lalala~~

sm0ge afiz acu cpt mbesa ngn shat walafiat n maintain cute...ngee~~

No comments:

Hak Milik Terpelihara Cik Tuan Tanah