❤my lovers❤

JOMIKUT TEHA GIVEAWAY


wiwitt...tbe2 rse nk msuk lak cik teha wat c0ntest kan...
bkn ssh p0wn nk msk c0ntest nie..
cara2 nye ade kat bwh tuh..
tgk la banner dye..cute kan2...
c0lourful cm bl0g aq ugak..

Hari ni tibe-tibe terlintas di fikiran nak buat giveaway untuk rakan-rakan yang amat saya hargai.. disebabkankepulangan saya ke dunia blog mendapat sambutan dan sokongan yang agak memberangsangkan dari rakan-rakan blogger, makanya di sini saya ingin mengisytiharkan bahawa 11 haribulan ini merupakan 1 ramadhan dan anda semua diminta berpuasa! hehehe..acah je...!! takde kaitan pun dengan puasa atau bulan puasa atau hari raya atau pun bulan raya..rewindmakanya di sini saya ingin mengisytiharkan bahawa tehanurfateha.blogspot.com nak melancarkan giveaway contest yang diberi nama JOMIKUT TEHA GIVEAWAY


Di sini saya berbesar hati nak bagi hadiah kepada blogger-blogger yang sudi menjadi follow blogger yang beralamat http://tehanurfateha.blogspot.com dan menjadi follower teha..oleh itu makanya saya dengan seikhlas hati ingin memberi sedikit penghargaan berupa giveaway kepada follower-follower yang telah menjadi follower, baru menjadi follower, akan menjadi follower dan berniat menjadi follower blog yang tidak seberapa ini... hadiah utama adalah 12 bijihomemade coklat yang menarik dan 10 hadiah saguhati untuk dirampas oleh anda semua..tapi sebelum tu korang kene la follow dulu syarat-syarat kat bawah ni......

SYARAT-SYARAT:

1. firstly, wajib menjadi follower blog http://tehanurfateha.blogspot.com
dan printscreen bukti bahawa anda telah menjadi follower blogtehanurfateha.blogspot.com.. (ada kan perbezaan kalo dah follow atau belum..)




3. buat 1 entry berkenaan JOM IKUT TEHA GIVEAWAY dan masukkan bukti (yang korang printscreen tu) bahawa anda telah menjadi follower.tag minimum 2 orang rakan anda untuk menyertai giveaway contest ni..

sy ingin mengetag : my darl marel & yana lalink

4. letak banner giveaway kat sidebar blog korang.. :)

*sudahhh...(*.^)v

5. Wajib share giveaway ni kat facebook korang.. (korang mesti ada fb kn.. ;D)

6. kemudian, selepas dah join tinggalkan link anda di ruangan komen entry JOM IKUT TEHA GIVEAWAY.

7. tarikh tamat adalah pada 31 Ogos 2010.



Hadiah:


hadiah utama

  • pemenang untuk hadiah utama dan 10 hadiah saguhati akan dipilih secara rawak sekiranya follower mencecah 300 orang.
  • sekiranya follower tidak mencapai 300 orang, hanya hadiah saguhati sahaja yang akan diberikan iaitu kepada 10 orang yang bertuah. **hadiah saguhati adalah suprise!!!

ape ag beb..j0in ar..c0klat k0wt...akan x nk...hehehhe
slamat mencubeee.e...=))

No comments:

Hak Milik Terpelihara Cik Tuan Tanah