❤my lovers❤

i ❤ this~!

im fall in l0ve with this s0ng~!!!
1st tyme dgr lagu nie mse c0l c dye....
trus jatuh aty...
n decide utk amek caller rgtone nih..
wat tone hanya utk c dye je bile dye c0l...
wahhh...c0mel cgt lgu nie~!!
i  u ~!



Kaulah bidadari dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harungi hariku
Anugerah Tuhan yang sempurnakanku

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga

Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu

0oo...ooo..ooo..



Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga

Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu



Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu


a...aa...ooo...aaa...aaa..aa


No comments:

Hak Milik Terpelihara Cik Tuan Tanah