❤my lovers❤

scary w0ah~!


anda sudah  tonton cite nie d wayang..?
saya dah...semalam...
tengok cite nie pown sebab cerita yang saya n kazen nak tengok tinggal seat depan je..
cite yang saya n kazen nak tengok tuh ialah cite nie


tapi x ada rezki kan...
tengoklah cite janin tuh...
agak seram yer...
saya tengok sambil tutup mata dengan shawl yang saya pakai..
haaaa...macam mane tuh...?
hehehe...angpa pikiaq la sndr...
siape2 yang lom tengok cite tuh..
boleh la g tgok yer...
lagipun tu cerita melayu..
apa salahnya kita menyokong industri filem tanah air ya...
ewahhh...gerdiks gle c wanie nie...
tgk cite tuh p0wn sb cite mat saleh tuh da full..
hahhahaha...

0wh haaa...smlm tuh bkn kua semate2 nk tgk wyg je..
tp g shopping tdung kat jalan tar....
w0ahhh....puas aty sb pat beli tdung yg aq nak tuh..
tapi persoalan d cni...
ble mase lak nak pakainye yer...?
shawl da melambak2 dalam almari...ade yang x pernah pakai lagi..
tp nie da tambah k0leksi...aiy0oo...
mama hanya mengelengkan kepala bila tgk hasil shopping tdung sy...hehehe

itulah wanie..
x bleyh kawal nafsu membeli shawl n nafsu nak menonton wayang...
hehehe...
=)

3 comments:

zEri sAfEerA said...

hehe :D dah nm pompuan. org pon sm la. beli j lbih. pakainye tidak. hehe :D

MarelFira said...

mmg ler, nafsu tu ssh betul nk kawal..hehehe..
btw, u really nice on shawl!

redzwanie redzmann said...

azri:

hahahha..taw x pe..rambang mate la tgk shawl2 tuh..
c0mel2..ape ag..beli ar..hahaha

marel cyg:
tuh la..nafsu s0ping pmpn nie mmg x leyh kawal kan..
erk....tQ dear..
mke dem0x..x sesuai kai bawal..t muke cm dak2 sk0la..hehehe

Hak Milik Terpelihara Cik Tuan Tanah