❤my lovers❤

kalau dia nie anak korang...ape korang nak buat...?

meh tengok pic dulu...
x best pulak kalau cerita tapi x tengok pic kan..




haa....
tuh dia stunt man x berbayar!

kalau nie anak korang..
pe k0rang nak buat...?
kalau cik wanie la..
cik wanie berhenti tepi jalan..
suruh dia turun..(cik wanie pernah kene cam nie sebab gaduh ngan abang cik wanie masa OTW balik kampung...papa gertak jer...zaman kanak2 dulu la..)

kejadian nie terjadi kat shell sebelah petr0nas di jalan ampang..
malam semalam masa kami isi minyak OTW nak balik..

masa dia sampai2 jer..
dia duduk macam kat dalam pic sambil pegang pistol pastu wat action tembak2..
wah!
kau ingat kau tengah berlakon cerita action ker...?
kalau nak sangat berlakon..
suh SHAMSUL YUSOFF amek kau belakon k dak kecik!
x pun suh DAVID TEO...

dah la tuh..boleh plak masa mak dia isi minyak..
dia leyh start enjin..
pehh..nasib x de jadi pape..
kalau melet0p ke kete dia...
x ke kene tempias gak kat kami di kereta sebelah..
aiy0ooo...

owh ya..budak nie mungkin berasal dari tanah arab kerana rupa paras dia dan ibunya serta dari bahasa nya...

yang pasti...
dia bernasib baek sebab abg polis x de tyme tuh..
kalau x...
jawab la dik oiii..haha

6 comments:

tieka said...

uit bahaya nyaaaa -.-''

redzwanie redzmann said...

mmg bahaya pun tieka...
nsb baek bkn ank buah akak..
klo x...mmg da kne da..hehehe

tieka said...

nape lak mak dya x marah dya ??
naseb baik x meletup station minyak tu kan ^__^

redzwanie redzmann said...

akak rse mak dye da x larat nak marah dye la dik...
nakal sgt k0wt...
klo melet0p stesen mnyak tuh..
x jmp da akak kat cnie..hehe

zati embong said...

baru 1st time naik kete kot wanie,sebelum ni naik unta O.o

redzwanie redzmann said...

jat:
wanie p0wn rse cm tuh la..
xp0wn frust sb x dpt tawaran berlak0n kan..hahahha

Hak Milik Terpelihara Cik Tuan Tanah