❤my lovers❤

to all participant beautiful eyes by tennielicious!

assalamualaikum semua..
apa kabar yer..?

seperti tittle entry..
cik wanie n cik tenten nk mengingatkan korang yang tarikh tutup contest makin hampir..
n siape kah yg bertuah yg akn memiliki lens percuma dr kami..?
nntkan k..
korang ade mse ag utk ubah pic korang tuh..
mane la taw kan..ade pic ag vouge2 kan..
kami terima je..
sebab tarikh tutup kan 31 march..
sebarang perubahan pic dalam tempoh tuh..
kami x kisah..
kami hanya akan menilai selepas tarikh tutup contest nie ye...

cik wanie n cik tenten amat mengalu-alukan mereka2 yang bermate cntek untuk join contest kami...=)
buat mereka yg dah join contest kami..
terima kasih cgt2...=)
ada antara kalian telah menambat aty kami..ngee~~

tapi nie x bermakna kami x nk terima penyertaan ag yer...
cepat2...sampai 31hb nie je~!=)

8 comments:

.::cintabungablogspot::. said...

ala dik maniss... akk redha jew ngan gmbr sedia ade tuh -__- ... wish me luck okeh ^^

redzwanie redzmann said...

@.::cintabungablogspot::.

hehe...redha yer..
xpe2..
wanie wish u gud luck sis g0jes moges!

zEri sAfEerA said...

wani, nk join jugak ni. 6ti dah tenang2 ckit ye. lmbat agi 31 mac 2 kan. hehe :D

nik farina aishah.... :) said...

sis wanie saya pon berserah je la .. hehe menang kalahkan dah jadi adat pertandingan .. hee :)

redzwanie redzmann said...

@zEri sAfEerA

join taw cygku zeri...=)

redzwanie redzmann said...

@nik farina aishah.... :)

xpela dear..klo da rezki tuh x kemane kan2...=)

Ekin Yahaya said...

boleh ke kalo nk tuka gambar? rasa mcm nk tukar gambar je. hee

redzwanie redzmann said...

@Ekin Yahaya

bleyh je dear...
leyh tkr smpi trkh tutup nie...=)

Hak Milik Terpelihara Cik Tuan Tanah