❤my lovers❤

berakhir di sini...

assalamualaikum semua...
hye...gud monink...!

ada sihat ka incik...?adik manis..?
sudah bekfes ka..?
ka sudah makan lunch...?
=)

lame x menronggeng kat belog korang..
lately cik wanie sangat bz..
n myb bz nie akan berlarutan hingga oktober...=(

cik wanie baru menyedari..degree tidak seperti diploma..
diploma bleh hooye2 ag..
tp dgree.....=(
sangat penat..assgnment yg diberi totally different...
ape yg len..?apa ag..assgmnt nye lg berat dr dip..

kene wat business plan la...ape la..
(sambil mengaru2 kepala)
n tempoh yang diberi hanya dlm 2 hgga 3 minggu sahaja..
class pax jgn cite la..isnin,selasa n jumaat adalah hari memenatkan buat cik wanie...

tapi x pela..bersusah2 dahulu...senang2 kemudian kan...=)

masuk belajar mmg mggunakan duet sangat byk!
nk pindah umah ag bln nie..duet lg...da la deposit 2+1..cian parents cik wanie...=(
dgn nak ke bandung ag bulan sept nie..
wahhhh..duet yg bakal digunakan sgt2 byk...=(

xpe2...im tryng to do my best in my studies!

berakhir disini....
(seperti tajuk di ats)

semua yg bermula..akan ada akhirnye..
dr segi apa2 pun la..termasuk hubungan....
begitu n itu lah yg dialami cik wanie skrg..
n sume salah nak dituding pada cik wanie..
its unfair...

its oke...i'll only focus on my study...
=)

pray for me guys...

thnx 4 read..

hit me..i'll hit u back..=)

5 comments:

zati embong said...

baguslah wanie.setiap yg jadi ada hikmahnya dear.

zOeY zAu YaH said...

ilek2..fokus pada stdy lg bgus.buktikan wani blh hidup n berjaya walaupun x de teettt..! ramai lelaki hensem di luar sana..belajar rajin2 ya? hehe

redzwanie redzmann said...

@zati embong

btol tuh zaty...:)
thnx dear...

redzwanie redzmann said...

@zOeY zAu YaH


hehehe..ade2 je zoey nie..mmg lelaki2 encem rmi d lua sne..tp dowg x nak kat wanie pon..hahahhaha
anyway..thnx ya ;)

zEri sAfEerA said...

va va va. dah dapat rs kena buat bsness plan. xpe wani. go on. semua susah payah ini akan kita hargai bile kite dah bjaya 6ti, InsyaAllah :)

Hak Milik Terpelihara Cik Tuan Tanah