❤my lovers❤

saya rasa x selamat!

assalamualaikum semua...

adakah anda rasa anda selamat sekrang..?

kalau ya...bagus la...

tapi kalau x...cik wanie skong..
sebab skrg kita terdedah dgn bahaya yang x kira masa n tempat...

contohnya..baru2 nie terjadi pada diri sendri bila cermin kete dipecah!

sumber:en google~~

dan adakah anda ada tengok berita mengenai gadis dikerat 15 dan kanak2 yang dibunuh n dimasukkan dalam beg???

ye...ia berlaku di astaria,taman kosas Ampang..
pangsapuri astaria tuh betul2 di depan umah makcik cik wanie n bedekatan sekolah men cik wanie..

yang paling cik wanie nak tekan kan..ia berada di Ampang !

dye kerat 15..=(

yang melakukan pembunuhan ini adalah warga asing..
cik wanie ulang lagi..warga asing!

cik wanie mengakui bahawa d taman kosas ampang mmg ramai warga asing terdiri dari org kulit gelap(faham2 la yer)

dulu masa zaman skola..cik wanie paling takot golongan nie..
mane x nye..kuat mengorat...
siap cakap "hai...apa khabar?"

dye ingat bila cakap melayu..i caer la..mmg bukak langkah 1000 la der..
tkot2..hahaha~~

tapi cik wanie sangat rasa tidak selamat skrg nie..
gadis2 kat luar sne perlu berhati2 yer...
sila bawa pepper spray ...

cik wanie rase..cik wanie pon nak beli 1..=)

dibulan ramadhan yg mulia nie pon org sanggup wat perkara2 yg mengerunkan macam nie..
so sila la aty2..
cik wanie rasa da x selamat ade d negara sni..
cik wanie rse cam cik wanie lak kat negara org..
bila naek bas..naek tren..g KLCC...g BB..g KL..
sume dibanjiri warga asing..
adakah saya di malaysia ...?

pihak kerajaan or imigresen..
dengarlah suara rakyat mu ini..
x snggup rasanya negara tercinta dinodai oleh warga2 asing yg wat perangai!
=(


8 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

alamak cik wanie...

ila xterfikir lak semua tu..

tapi tu la..semua terjadi kan kat negara kita sekarang...takoot la..kita kena sntiasa hati2 n berdoa kepada Allah agar sntiasa di lindungi..

redzwanie redzmann said...

@ILA HonEyBuNNy

2 la ila..
skrg kita kene pndi jg diri n sentiasa beraty2..:)

Anis Adila Aris said...

kalau naik tren kat KL, penuh dgn warga asing je..
zaman sekarang dah tak macm dulu, hari2 ade kes bunuh..ish..takot la...

liya alia said...

hati hati lah cik wanie yeee... jaga diri baik baik.. org tak kenal jgn ikot.. dia bg gula gula pon jgn ikot... heee

redzwanie redzmann said...

@Anis Adila Aris

2 la dear..tkot kan..:(
da la rmi warga asing..
tiak ucuk lak tuh..pening2..hehehhe

redzwanie redzmann said...

@liya alia

hahaha...2 la dear..
gula2 mmg xnk..sb tgh pose..hehe

zEri sAfEerA said...

huu betol la. mmg pnuh dgn beliau2 itu. tmpat org pon ade wani. ni kan d bandar2 besar mcm kl 2

redzwanie redzmann said...

@zEri sAfEerA

bahaya la skrg nie azri....
nk g mne2 pon tkot..:(

Hak Milik Terpelihara Cik Tuan Tanah