❤my lovers❤

benarkah OSAMA bin LADEN da meninggal...?

assalamualaikum..

bagi mereka yang tidak mengenali OSAMA bin LADEN..
meyh cik wanie nak kenalkan ckit...


Osama bin Mohammed bin Awad bin Laden

gempar pabila berita menyiarkan bahawa osama bin laden telah meninggal dunia di dalam salah satu letupan di pakistan...

benarkah..?

tapi...bukankah osama bin laden nie salah satu karakter yg dibina oleh sebuah negara...
kenapa ya cik wanie cakap begitu...

bagi mereka yang tidak faham apa cik wanie cakapkan nie...

jom tengok video nie dahulu..



sila tengok video ini hingga tamat yer..
baru la anda memahami akan persoalan yang cik wanie nyatakan...

dan jika benar OSAMA bin LADEN telah meninggal dunia..
sama2 la kita sedekahkan alfatihah agar rohnya dicucuri rahmat...aminnnn

hurm...dunia akhir zaman n pelbagai spekulasi yang terbentuk...

dunia di akhir zaman akan terlihat dimana perkara2 atau perbuatan yang bertentangan dengan ajaran islam akn diagung2kan manakala yang mengikut islam dan yang mempertahankan islam akan dihina,dicaci dan dilemparkan fitnah..

benarkah apa yang cik wanie katakan..?

semoga Allah memberikan hamba2Nya petunjuk....
insya-Allah!

6 comments:

zOeY zAu YaH said...

rasa cam tak best lak dgr dia dh meninggal..al-fatihah.

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

btol la tu kott... td sis tgk berita psl tu jugak, de gmbr dia meninggal..sian je :(

redzwanie redzmann said...

@zOeY zAu YaH

2 la zoey..sedih je bile taw...
al-fatihah...

redzwanie redzmann said...

@♥.::cintabunga™blogspot::.♥

a'ah la sis...dye mmg da mnggal..sedih bile tgk jenazah dye mcm tuh...:)

azalia hjsalleh said...

yes setuju sgttttt !
kalo tgk komen2 from menteri2 di malaysia pun mcm tuh jugak.

redzwanie redzmann said...

@azalia hjsalleh

tol tu dear..tgk brite td...haishh..
org da meninggal pon mau ckp itu ini...
bila ckp bab islam...semua hebat!..tp buat...?hampeh!upsss...hehehe

Hak Milik Terpelihara Cik Tuan Tanah