❤my lovers❤

saya x cantik..saya x comel..saya gmok...tapi saya.......

assalamualaikum semua...
apa kaba...?
oke2 jer...?

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU!
=)

lets talk about me...
wut u guys think bout me..?

da lame x muhasabah diri even skrg oke2 jer..x de la benggang or pape je...=)
saya x cantik....mmg betol!tapi saya x buruk...(",)
saya x comel....btol juga!comel mse umo beberapa bulan je...SADIS!hehe
saya gmok...mmg betol juga!

tapi saya...BERSYUKUR dgn apa adanya...kurus x bererti cantek kan..?
cantek x semestinya disukai oleh semua orang...btol x..?
setiap apa Allah beri..ada hikmahnya kan..?
setiap apa Allah bagi tu sempurna dan paling elokkk la...
tol x..?
tapi kenapa masih de orang suka menghina2...dalam tv pon suke wat drama sal orang x cantek n gmok2 nie..
aiyakkk...terasa cik wanie nie taw...hikhik...
psss..psss...cik wanie rase cam nak wat giveaway buat mereka yang bertudung...
nak bg inner...n shawl skali..spe mau...?sempena apa..?sempena cik wanie nak sambung DEGREE....hehehe

doakan cik wanie k..nak taw cik wanie nak smbung study kat mana...?
tgggu!

No comments:

Hak Milik Terpelihara Cik Tuan Tanah