❤my lovers❤

rasa nak bagi kaki balik kat dye!

assalamualaikum..

selamat berpuasa..
sori la yer..
entry kali nie tittle nye agak kasar..
dan isi kandungan entry ini juga akan agak kasar..

cik wanie marah..geram..rasa x puas aty n honestly nak bagi kaki kat dye nie!

kat siapa yer..?

nie ha...kat pompuan ala2 lelaki nie...

cer tgok video nie dlu..


geram x..?rasa cam nak bagi kaki x..?
cik wanie nak bagi kaki cik wanie yg bersaiz 9 nie kat muka dye!

sangat kurang aja..kejam..n sume ade kat dye...

macam mane dye x berhati perut memijak kucing yg sekecil tapak tangan kita tu..
kucing 2 wat apa sampai macam 2 skali dye buat kucing tuh..

if x suka kucing pon..please jangan dera mereka macam tuh..
meyh kau,aku buat macam tu..pe kau rase ha!
mereka hanya haiwan yg punya otak tapi x punya akal seperti tuhan kurniakan kepada kita..

kau kejam!
kau manusia tapi berhati binatang!
even haiwan pon still ada rase kasihan..kau lagi kejam dari mereka!

erghh..mara nie mara...

honestly cik wanie pon geli n takot kucing..
(sila jangan gelak kerana saiz bdn sebesa sy tkot akan kucing yg comel itu)
tapi cik wanie x penah sepak or wat pape yg menyakitkan kucing oke...
kadang2 cik wanie bg kucing 2 makan lagi..
tp klo dye da start men gesel2..cik wanie akn menjerit n angkat kaki ats kusi..haha~~

apa2 pon tindakan manusia di atas "ala2 lelaki" itu x leyh diterima lgsung!

i hate u ...
ko memang nak makan kaki aq saiz 9 nie..
orang len makan nasi guna tgn or sudu..
ko makan gune straw!

wanie..bulan pose nie..cube sabar ckit...
xbleyh saba da...kucing 2 haiwan kesygn rasulullah dan dye x bedosa..=(

stakat ini saja entry cik wanie kali nie..

=(

selamat berbuka kawan2...

4 comments:

zOeY zAu YaH said...

eh dia nih kan yg kena dakwa kt mahkamah tu? pdn muka bkn kucing tu kacau dia pun.

Anis Adila Aris said...

dia dah dikenakan tindakan pun..padan muka!

redzwanie redzmann said...

@zOeY zAu YaH

2 la zoey...bnci arh dgn dye tuh..
kucing 2 x kco dye pon..:(

redzwanie redzmann said...

@Anis Adila Aris

2 la..padan muke..kjam sgt!

Hak Milik Terpelihara Cik Tuan Tanah