❤my lovers❤

mcm b0s w0o~!

assalamualaikum..
skrg tepat 2.26pm ketika cik wanie menaip2 di dada keyb0ard..
masih d tempat kerja...

tetapi...
tiada kerja nak d buat..
tadi da dengar my "bos" terangkan itu ini sebarang pembelajaran hari ini..
ini kerana kami anak2 yang sedang belajar


tapi setelah mendengar pembelajaran dan menulis apa2 yang pat0t..
kami buat kerja sndr...macam sk0lah kan...
hakhakahak

AMAT SWONOK okeyyyy...
i LOIKEEEEEEEEEE...

waktu2 begini la saya akan berblogwalking yer..
mana2 yang meninggalkan jejak di bl0g cik wanie..
sudah pasti cik wanie akan skodeng kembali...

tapi sampai jumaat nie je la MCM BOS...
ari laen jadi KULI yer...hakhakhak

kepada mereka yang singgah d blog wanie nie...

terima kasih sudi singgah di sini ya....


saya sayang anda semua...

anda membuat blog ini hidup...
tanpa anda semua..malap la blog wanie nie..
terima kasih ya...
:)

3 comments:

Phat Lee said...

tidor kan lagi best? ehe :P

niesz said...

wanie keje ape ek skang??

redzwanie redzmann said...

phat lee:

ye l0rh...pg2 s0dap t0l klo pat td0w..hehe


niesz:

wanie skrg ngh practical kat KL c0nventi0n center..ngee~~

Hak Milik Terpelihara Cik Tuan Tanah