❤my lovers❤

siapa lagi hebat...?laki ke pompuan..?

assalamualaikum semua~!
ada sihat ka incik n cik..?
kalau tarak sihat jgk..
jangan lupa makan ubat oke...

ari nie ujan sepanjang ari yer..
x hirau la kalau ramai yang akan MC nanti kerana demam n sebagainya..

ari ni cik wanie n cik adib scan iris(kira cm punch card la...tp sebab convex nie UP skit..guna iris) lambat 5min..
aduhhh..habis la buruk rekod kami yang suci bersih dan murni nie...
x pernah datang kerja lambat..
tapi kerana HUJAN RAHMAT yang dilimpahkan di pagi hari..
kami telah lambat..
tp hanya 5 min saja ya...:)

owh ya..bukan hujan topic cik wanie untuk ari nie..
tue cuma sekadar sisipan je k..

okay..back to the topic...
siapa hebat antara wanita n lelaki...?
wanita atau lelaki???

okay...nak kata wanita hebat dalam memasak..
lelaki pon sekarang lagi hebat...x caya..?
chef terkenal d malaysia pun terdiri dari lelaki iaitu chef wan...fam0us oke chef yg sudah begelar datuk nie..
chef wanita juga ada yg terkenal seperti chef liza..tp x seglam0ur chef wan k0wt...
    
nak kata lelaki hebat dari wanita dalam menunggang motosikal berkuasa tinggi...?
x jugak...ada dah wanita yang berani menyahut cabaran dalam menunggang motosikal berkuasa tinggi mcm dato' maznah zulkifli...
hurmm..jangan ingat valentin0 r0ssi je oke..hehe
  
kerja2 lelaki seperti wiring,repair kete n moto dan macam2 lagi la...
wanita juga boleh buat..pendek kata..wanita skrg serba boleh la..

x caya..?dulu lelaki je berani smoke kat public..
tp zaman skrg..wanita pun da berani smoke kat public...
haaa....x hebat ke tuh..?(perli)
hebat kan.,...?

tp ada juga benda2 yang wanita x boleh buat..tetapi laki boleh..
iaitu bukak baju depan public..kahkahkah...ada bran ka wat wahai wanita2..
kal0 cik wanieee...owhhh tidakkk..haha
\
encem kan mamat yang cik wanie ciplak..hehe

dan ada juga benda atau perkara yang wanita boleh buat...tp lelaki x boleh buat...
iaitu melahirkan anak...
hehehe..haaa..spe bleyh..melaenkan arnold schwarzenegger dalam movie yer..
=)

ini menunjukkan bahawa..
wanita dan lelaki sama hebat..
s0..x yah la nak c0mpare mane hebat mn tidak yer..
kalau hebat menjurus benda2 positif..bagus la...
kalau menjurus ke negatif..

hurm...lu pikir la sendiri bak kata abg nabil..
yang mana negatif tuh la manusia suka buat kan...
=)
tepuk dada..pikir dgn minda...:)

trima kasih singgah dan baca entry cik wanie:)

2 comments:

biella93 said...

perempuan la yg tentu'ye paling terhebat . hee

redzwanie redzmann said...

hahahaha...sudah pasti...
disetiap blkg lelaki itu pasti ada wanita kan...:)

Hak Milik Terpelihara Cik Tuan Tanah